måndag 1 augusti 2011

Norska Skogskatter

Lite bilder som jag tog i mars hos min granne Jonas uppe i Norrland.
Tyvärr så 
blev inte redigeringen så lika på varje bild. Men man får tänka lite på dom som var för sig och inte som ett triptyk.
 Just denna bilden är en av mina favorit fotografier som jag tagit EVER!! Väldigt nöjd med redigeringen! Och såklart Skrutten (som katten heter) som är så otroligt fin!
 Här har vi Skrutten igen! En riktig buse! Norska Skogskatter är så vackra!
Här har vi Jonas och hans andra katt Lucifer eller "Lusen". Tyvärr är så mår inte lille gamle Lusen så bra. Därför ser han så sliten ut. Stackarn, men att gosa gillar han! Jonas äger även brodern till Lusen, Aragorn. Tyvärr fick jag ingen bra bild på honom.

Jonas är en del av vår familj, som en extra storebror! :D 
Massa kramar till dig om du läser detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar