fredag 19 augusti 2011

Igår var jag och Maria T på samarkand å shoppade lite. :) Massa mys!
Jag hittade ett par mörkblå jeans(JC), en vit t-shirt från med cat woman på(New Yorker) samt en vit ehh... (vi kan kalla det typ tunika. (Vero Moda))
Tror sammanlagt jag gav ut ungefär 600 spänn för allt  :D de tycker jag va ett kap! Kan bli att jag lämnar tillbaka tunikan å köper en skjorta från JC istället. Tyckte den va så mysig <3

Börjar pirra i kroppen! Ser verkligen fram mot att börja skolan nästa vecka (INSPARK!)
Hörde dock att SJ *grrrr* ska stänga av sträckan mellan Växjö och Kalmar ett tag. Så jag lär få ta buss... två timmars färd enkel resa!!! Måste dock försäkra mig om när SJ ska hålla på å "krabba"... (skånska för typ krångla)

Ikväll blir det bio med Niklas å Danne. Conan the Barbarian!! Ska bli kul!
Ne nu ska jag byta om till träningskläder. Ska på bodypump nu. Alla mina muskler försvann medans jag var sjuk... Så nu gäller det att komma igång igen!

Ett foto från min senaste kamera promenad.
Kolla in resten på http://farilja.deviantart.com/gallery/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar