söndag 14 augusti 2011

En härlig lördag!

 Vi hälsade på hos Niklas pappa igår.
Det blev arbete så fort vi kom dit. Jag slapp hjälpa till även trots att jag erbjöd mig. Så jag dokumenterade istället. Timber!
 <3
 Efter lite lunch så drog vi å fiskade... Niklas, jag, Yvonne å Janne
 Tyvärr fick vi ingen fisk.. Börjar bli rätt säker på att det är mitt fel. För vi får aldrig fisk när jag är med. :P
 Hehe Niklas å jag hade mer tur med kantarell letandet!
 Totalt 5 liter kantareller på 30 min!
NÅGON snodde kameran medans jag borstade kantareller. :P

Sen på kvällen kom Kristina dit! Då bidde de kräftor!
Så jävla gött. 
God middag å rövarhisorier!

Aaa  önskar jag hade fotat en bild medans vi alla satt här. Menmen.

2 kommentarer:

  1. OMNOMOM med kantareller. Supergott med smörstekta kantareller på toast en murrig höstkväll. ^^

    SvaraRadera
  2. jaaa de tog vi när vi kom hem igår! blir svampsås av dom idag dock :P

    SvaraRadera