torsdag 11 augusti 2011

Glasblåseri

Va på ett glasblåseri med Els i förrgår. Tror jag fotade mer än jag tittade själv. Vore kul att få prova blåsa nångång. Kommer plugga alldeles intill en glasblåseriskola. Så man vet aldrig, nångång kanske!! ;D  Det såg väldigt svårt ut!
Skäms på mig för jag kommer inte ihåg vilket glasblåseri jag var på. :P Finns ju en del i Småland.
Läpstiften och nagellacken är jättestora!
Undrar va ljuslyktan nere till vänster ska föreställa? xD Samt grejen nere till höger och de på den övre bilden. Falosar? Hehe... måste säga att den nya glaskonsten ändå är rätt frän. 


 Aaa! gillar surfaren väldigt mycket! Hehe lille Batman med väldigt stora "nipples". Knas!



 Hans skålar är fina :)
Cuties! 

1 kommentar:

  1. WOW... Älskar glaskonst! Fina saker. Skulle vilja ha en glasgroda. Det är det enda i materialväg jag inte har i min grodsamling ^^ Har ju en i hud tom ;P (min tatuering alltså... hehe)

    SvaraRadera