fredag 19 augusti 2011

Catlover

Hehe hittade denna när jag kollade runt på fredflare.com 

När jag va liten ville jag bo i en röd stuga ute i skogen med alla mina katter..lite skrämmande när man tänker efter. Men vi hade ju en del katter när jag var liten.. så mysiga! <3 

Pimmie! Saknar dig!!!

Jag är nog lite cat crazy... saknar verkligen att ha katt. Min katt är kvar hos mina föräldrar. Niklas är allergisk och Pimmie är för gammal för att flyttas.17 år! Samt att han nog inte får vara kvar så länge till. Han har problem att behålla maten och mamma går berserk där hemma. Hon är ju också allergisk och less på att städa upp efter honom.

Väldigt söt sång xD
Jo jag är lite knas.. jag vet.. men sån e jag! Ingen musiksmak säger vissa.. hehe
Kan väl ändå inte hjälpa att jag gillar att lyssna på det mesta.


Hehe found a weird action figure at fredflare.com... 
When I was little, I said that I wanted to live in a little red house out in the forest with all my cats... hehe... we had alot of them back then.
I miss my cat, Pimmie! He is 17 years and had to stay with my parents. He has become a little sick, he can't keep his food. So I don't know how long he got left. Mum is allergic and tired of cleaning up after him.

I kind of like this song! It's cute! Many says that I dont have any sence of music.. Well, I can't help that I like to listen to alot of different types of music.

2 kommentarer:

  1. LOL!!! sött med en cat lady action figure ;P Kan se dig vara en ... hehehe. Jag ville bo som du när jag var yngre, dock med en massa hundar.
    <3

    SvaraRadera
  2. aaa hehe xD kan inte påstå att jag är en hundmänniska. lydiga, små, behändiga hundar som varken skäller eller fäller går bra ihop med mig. :P

    SvaraRadera