måndag 19 mars 2012

Trött x 3



Japp.. har köpt lite mer träningskläder. Det tråkiga är att det inte finns så mycket kläder att välja ibland specifikt för tjejer som tränar mma... Så man får köpa lite vad man hittar. Köpte dessa på Stadium, och det är min andra uppsättning av LIKADANA kläder... Känns inte så kul. Men vad ska man göra. Man ska ju helst inte ha linnen, inga dragkedjor eller sånt man kan riva/fastna i.

Hade varit kul med färg. Haha! Har alltid fått för mig att jag är en färgstark person. :P Men så fick jag höra av Maria H. att jag såg så fräsch å pigg ut en gång när vi skulle träna på gymmet. xD och vi kom fram till att det var för att jag hade ett ljus blått linne... 
Jag sa: "Men jag brukar ju ha färgglada kläder!"
Maria: "ehm... nee det brukar du inte..."
Och det stämde ju när jag tänkte efter... :P har i princip bara svarta träningskläder... samma gäller min vanliga garderod. Aja... trivs man i mörka kläder så gör man. Man kan väl vara en färgstark person iallafall!

Här nedan är tränings schemat som jag fick av sjukgymnasten idag. Stabilitetsövningar, varannan dag. Så imorgon bär det av till gymmet med Läba! Blev ingen Titans idag.. har skit ont i höften av nån dum anledning. Så det blir att läsa kurslitteratur och lyssna på Korn för min del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar