fredag 30 mars 2012

Sneak peak

 Detta ska bli intressant! Har investerat i lite växter idag... Så denna är ny!
 Är verkligen inte den med gröna fingrar! Har nästan haft död på vår garderodsväxt! Detta är några andra som jag hade innan... Den närmast är en plastväxt. Nog en av de saker jag köpt på IKEA som jag är mest nöjd över! Alltid grön! Den andra i hörnet är en halvdöd orkidé.























Ehm... ja... och om man inte har gröna fingrar så kan man fylla fönsterbrödet med andra saker. Som här när dvd-hyllorna blir överfulla.


Aa! Har tagit tag i balkong-projektet idag! Skrubbat däck, så luktar de sopa! :D Underbart!
 Det blev nya växter ute också! :D Oregano och nå annat, få se hur länge de klarar sig.
 Fick besök av tre karlar medans Niklas va på jobbet! Kaffe å Lilla sjöjungfrun. Riktigt nice!
Vet ej om jag visat hur jag å Niklas bor... så här är lite sneak peaks.. kaffekoppar, temuggar, filmer å sladdar tamefan överallt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar