fredag 30 mars 2012

Fler skisser

Lite nya skisser från ritblocket!
 








Denna fula sak vet jag vet jag inte vad jag ska tycka om... Tyckte den blev tråkig så la på lite effekter. Vettefan om de blev bättre!?! :P


Skallen började som en vanlig blyerts skiss... kan inte komma ihåg att jag ritat av skallar innan. Utan bara flummiga sådana, som jag bara ritat av från min egna uppfattning om hur en skalle ser ut. 



Det har varit mycket denna veckan. En gruppuppgift i skolan som vi hade redovisning på idag... känns skönt att ha det gjort! Tycker vi lyckades bra med uppgiften! Vi gjorde kvalitativa och kvantitativa undersökningsfrågor (personliga intervju/survey) inom MKV (medie kommunikations vetenskap). 

Åh va otroligt bra jag är på att skriva roliga inlägg! *ironi* Tror jag förstört hjärnan denna veckan, i försök att göra korrekta, relevanta, akademiska formuleringar etcetcetc... Nu ska jag skalla kudde.. Peace out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar