torsdag 15 mars 2012

Jävlar anama!

Aaa få se om man lyckas få i sig boken... den är rätt tråkig.. haha lite flashback till 90-talet när man läser om cyberspace, visioner om hologram och VHS! Spännande grejer de!

Helt otroligt att jag har ögonen öppna nu! :D Jag har verkligen rört på mig hela dagen, cyklat runt, överallt, över och under Växjö, promenerat runt två sjöar, gymmat samt varit på mma träning.
De va en givande träning idag! Kände som att jag fick till några av teknikerna, fattas mer vana, mer explosivitet och mer JÄVLAR ANAMA!
Blir bara en aning förbaskad när folk försöker vara något extra och slänger runt folk så de gör illa sig. Det är en basic grupp... för nybörjare. Man behöver inte visa sig märkvärdig och slänga runt med folk bara för att man kan! Nu kan h*n nog inte träna på några veckor. Inte OK!

Promenerade med Kristina idag och vi pratade en massa om LCHF... och insåg att man typ aldrig bör fuska om man vill ha effektiva resultat. Det tar för lång tid att komma in i ketos efter att man "fuskat"...
Lovat göra ett inlägg om favorit recept och inspiration senare. Kommer troligen imorgon.

Aja.. nu ska jag försöka läsa tills jag slocknar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar