torsdag 8 mars 2012

Träna träna träna!



(bild från Tumblr)
Vilken dag.. jag har verkligen varit skitseg! Fick springa hela vägen från skolan till tågstationen. När man har en två hundra meter till stationen så ser man att tåget redan har rullat in och man spurtar hela vägen och in i tåget, slänger sig ner på ett säte och bara flåsar... Folk tittar på en och man kan riktigt se hur de tänker
"aa vilken dålig kondition du har...." jag är rätt säker på att de också hade flåsat om de sprungit som jag fick göra idag.
Ska nog försöka få tag i en cykel att ha på stationen i Nybro. Kan inte hålla på att stressa sådär!


Titta vilka fina handskar som jag fick av Niklas igår! Tyvärr var alla handskar i strl. M slutsåld så det fick bli L. Det tråkiga är att den högra handsken sitter dåligt. Får skavsår på lillfingret och blodstopp i pekfingret av att bara ha den på mig... får väl helt enkelt uthärda det. Töjja och tejpa! Töjja och tejpa!
Fick inte prova dem idag på träningen.
Menmen! Får väl tillfälle snart.


Alltså... Jag blir så förbannad på mig själv! Vi körde sparring med nedtagning och jag typ bara stod där och hade blackout i huvudet! Visste inte alls hur jag skulle gå tillväga.
Jag har svårt att få till teknikerna rätt och jag är inte alls explosiv. Känner mig som en sengångare i allt. Haha! Det ända som jag fick positiv kritik för var att jag ser läskig ut när jag spänner blicken i dem.. Hehe så ser jag nog ut när jag är koncentrerad eller frustrerad. Tyvärr kan jag inte få ned folk med bara blicken.. Hade kunnat vara behändigt!
Aja... nu har jag gnällt av mig! Ska vila i soffan, käka tacogratäng och se på TV!! PEACE!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar