söndag 5 februari 2012

Shine On

Idag slår jag på stort! Smådansar i köket till The Kooks! Idag blir de lyxfrukost! Detta är något som jag har gjort som efterrätt ibland. Supergott!!!!!

  • Ett halvt sytligt grönt äpple
  • Lite nötter, hasselnöt, valnöt eller mandel rekomenderar jag att välja bland.
  • Någon matsked frysna hallon och blåbär
  • 1dl - 1,5dl Keso
  • Micra de frysta bären i några sekunder.
  • Dela äpplet, och sedan dela dem i små bitar.
  • Hacka nötterna i småbitar, inte för smått så de blir mjöligt bara..
  • Sedan lägger man bara ihop allt.

Jag har försökt få det att se så aptitligt ut som möjligt... 
Haha det är verkligen inte min starka sida, eftersom jag ändå brukar blandar ihop allt. Jag vill ju att varje värdefulla sked ska smaka lika gott! 

Hah! Bara så ni vet!! Så är jag EXTRA glad idag! Vägde mig innan och har gått ner 2 kg denna veckan! Träningen och dieten har gjort sitt!

Snart ska jag ge mig ut i kylan, med kameran i högsta hugg! Hoppas det går att hålla i kameran utan att frysa sönder händerna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar