tisdag 14 februari 2012

Ha en underbar alla hjärtans dag!

Snart ska jag och Niklas käka hans köttfärssås och spagetti (pestogrönsaker för mig), öppna en flaska rött, gotta ner oss i soffan med en skräckis och ha en fantastisk Alla Hjärtans Dag.

Det finns nog ingen vars sjuka humor stämmer med min, utom din.
Det finns nog ingen som står ut med mina griniga dagar, men du uthärdar dem.
Det finns nog ingen som får mig att le så mycket varje dag, som du.
Det finns nog ingen som får mig att skratta så mycket, som du.
Det finns nog ingen som orkar lyssna på mitt prat, men du ler iallafall.
Det finns nog ingen som är så ärlig som du.
Det finns nog ingen som lagar så god köttfärssås utom du.
Det finns nog ingen vars griniga dagar jag kan uthärda utom dina.
Det finns nog ingen som är så snäll som du.
Det finns nog ingen som är så mysig som du.
Det finns nog ingen som stöttar mig så som du.
Det finns nog ingen som är så smart som du.
Det finns nog ingen som är så fin som du.
Det finns nog ingen som är så knasig som du, utom jag förståss.
Det finns nog ingen som kompleterar mig så bra som du.
Det finns nog ingen som inte ser hur lycklig du gör mig!
Det finns ingen annan som du...

Älskar dig så otroligt mycket! Du är mitt allt!
Men bara så du vet! Så vet du inte bäst alla gånger ;) bara oftast.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar