måndag 20 februari 2012

Olivia











































Älskade finaste käraste goaste Olivia
Jag kan inte begripa att du inte finns bland oss mer... Och jag kommer antagligen aldrig att förstå. 
Jag är ändå glad att jag fått äran att vara din vän. För fina människor som du växer inte på träd... Du är verkligen fantastisk! 
Du var en av mina närmsta vänner. Vi som skulle hitta på så mycket bus! Allt från att åka på medeltidsveckan, till vara soffpotatisar och se filmer som vi inte vill att våra pojkvänner ska få veta att vi egentligen gillar. Och jag skulle hälsa på hos dig under St. Patrics Day. 


Nu får jag hoppas att jag kan få möjlighet att säga adjö till dig. 
Fanfanfan... livet är verkligen inte rättvisst.

För varje tequila.
För varje chokladboll.
För varje knasig händelse som man kan skratta åt.
För resten av mitt liv.
Så ska jag ägna dig en underbar tanke!

Denna underbara låten är för Olivia.



2 kommentarer: