lördag 11 februari 2012

Önskedrömmar....

Hmm.. hur j*vla dum får man va egentligen...
Träningen i torsdags var verkligen skitkul! Tills jag av någon dum anledning hade högre förväntningar på min fysik än vad som är biologiskt rimligt... "Äh! Jag kan hänga med på fys passet som är efteråt, det blir nog kul!!" -
*?#@&!!!!!!

Inatt drömde jag att jag var så HÄÄR vig! Vilken önske dröm, sanningen är den att jag knappt kan gå nedför trappor idag... att sätta mig på toaletten är en hemsk upplevelse.. Varför kan träningsvärk i benen ALDRIG vara så där lagom ont/skönt som träningsvärk i armar, mage eller rygg exempelvis kan vara ibland? Antar att det är därför att jag verkligen behöver träna mina ben, vafan! Fyspasset får jag nog avvakta med att delta på ett tag... Fortsätta med damträningen i MMA och försöka börja jogga lite mer...
MEN EFTERSOM jag var så vårdslös i torsdag, och tog ut mig så hårt så har jag dessutom åkt på en förskylning så jag inte bör träna på en vecka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar