lördag 29 oktober 2011

Trevlig Halloween!

Ibland kan jag inte hjälpa att jag längtar efter vintern! Hösten är så vacker, en av de finaste årstiderna. Men varje höst känner jag mig lite nedstämd, fast det brukar alltid gå över så fort det blir vinter... Haha...eh.. och så våndas jag samtidigt inför vintern. Eftersom jag pendlar med tåg till skolan så känns det inte så lockande med vintern. Tågen är även så sena redan nu!!! 

Ja... nu funderar jag på hur jag ska göra ikväll!?! Det är halloweenfest med klassen i Kalmar som jag så gärna vill gå på! Och så har jag MASSOR med plugg att ta igen, och att jag inte har tid att vara i soffläge imorgon! Ochjajustde.. grupparbete imorgon med, så jag måste till skolan. :) 
Vilka I-landsproblem man har!

Det lär bli att jag får sitta hemma ikväll och plugga igen allt. Ska sätta mig och plugga BUMS! Så kan det gå när man latar sig, och skjuter upp allt!
Hoppas ni får en trevlig halloween då eventuellt utan mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar