fredag 4 november 2011

heliga halloween

 Alltså... det blev ändå att jag drog iväg på fest förra helgen! Haha! Å nu är det helg snart igen! Veckan går så fort och jag är verkligen urusel på att lägga upp nya inlägg! :D Hade en jätterolig halloween med klassen. Halloween är trots allt lite heligt för mig, man ska klä upp sig och man ska ha roligt! 
Enligt bilderna så ser det inte ut att va så mycket folk, men de andra kom inte med helt enkelt. 

Har varit duktigt och nästan skrivit klart hela textuella analysen idag (den ska in imorgon!!)! Samt börjat lite på workbooken! (som ska in på måndag tror jag)  :) Känns som att jag har näsan över vattenytan iallafall!
Och jag är nog aldrig så aktiv på facebook som jag är när jag pluggar! Heh... Jag tänkte att det nog var bäst att säga av sig från facebook när jag har mycket med skolan att göra, men insåg att jag likt förbannat kommer sitta med något annat isåfall, typ deviantart. youtube, bloggar etc. Tycker ändå att jag gjort bra ifrån mig som lagt ner mitt spelande... :)

Nu står jag inför samma beslut som förra helgen... plugg eller fest? x) Blir att jag kommer behöva ta det lugnt ändå, eftersom jag dragit på mig en fjant förskylning.

BTW! Ni folk har blivit sämst på att kommentera... nog för att mitt liv inte alltid är det mest spännande och jag kanske inte skriver om så intressanta saker. Men så är väl mitt liv ibland också.
Det känns inte lika roligt att hålla på med bloggen om man inte känner att man får någon feedback. Är det något ni undrar över eller något ni vill att jag ska ta upp så skriv gärna det! :)
Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar