söndag 2 oktober 2011

Of course it fucking hurts!


Här kommer massor av bilder från Växjö Tattoo mässa från förra helgen!

 Dessa två goa människorna var och hälsade på mig å Niklas förra helgen! Så jävla härligt att ni kom!! Marre å Alex!! Kom TILLBAKA SNAAAAAART!!!




Träffade även på dessa två!
Glad å Gladare!


Den snyggaste tatueringen som gjordes medans vi var där! <3
"aa där ligger man i lä pöjka!" "hö hö"

 OM man vill! Så kunde man få hänga i krokar i knänen för 1500 kr!







 OTÄCK AFFISCH! Typ det läskigaste som jag sett på väldigt länge. Marre gillade den dock. ;)



 OF COURSE IT FUCKING HURTS!







 Alltså! KOLLA IN VIDEORNA! GALET
 Tyvärr kunde jag inte ladda upp videon på när killen DROG sig själv upp och höll sig uppe med armskraft. Ska se om jag orkar böka med det senare.




Det va två stycken som snodde kameran för mig å gick photo spree!
Detta är några utav de foton som Marre tog med min kamera! :D 
Borde väl vara med på ett hörn. :)



De resterande bilderna är några som Vennerstone fotograferade. 

 Kul att se andras sätt att fotografera! :D Det blev ett riktigt monster långt inlägg denna gången!
Jag hoppas att ni tar er tid att kolla igenom filmerna (om ni har mage till det vill säga) och bilderna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar