söndag 2 oktober 2011

Last day of summer

 Vilken lustig dag! Hade tenta idag, den största anledningen till varför jag inte lagt upp inlägg på ett tag.
Innan och under tentan var jag inte nervös. Men NU är jag det. Lustigt, känner att antingen gick det bra eller så gick det dåligt. Magkänslan säger det sistnämnda.
 Jaja... detta är några av bilderna som jag tog ikväll. Niklas å jag är på väg till hans mamma.
 Fina Växjö!
 Haft sånt otroligt fint och varmt väder nu de senaste dagarna!



 Hemma hos Els.




Hundarna Aska och Bella som vi brukar få vara hundvakt åt!
 Hahaha! Jag vet någon som blir lite less på att jag springer runt och fotograferar hela tiden! :D


 Kristina kom förbi också! Vem kan säga nej till grillat? :D
 Kriga, en utav Kristinas hundar!
 Muuuuums!

Aaa! Sööt å trött Bellaa! Nu blire skalla kudde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar