torsdag 29 september 2011

Ursäkta torkan!



You cannot not communicate!
Jag håller på att plugga på för fullt med en massa teorier och modeller etc etc etc... har tenta på lördag.
Ordet kommunikation håller jag på att bli måttligt less på... även om jag tycker att ämnet är intressant!

Förhoppningsvis så kommer jag att ha tid att lägga upp lite nytt snart. Men jag försöker prioritera plugget, kreativitet å träning för tillfället! Så det är många saker som jag får ta lite åt sidan för tillfället! Jag ska försöka hinna lägga upp bilderna från förra helgen som för övrigt var helt jävla amazing!


2 kommentarer:

  1. Aaaw... Såg att du hade uppdaterat bloggen och blev glad. Tänkte att du hade lagt upp lite bilder från helgen. Men icke! ;P
    Dock förstår jag att du har mycket att göra med skolan och prioriterar annat. Ser fram emot att se bilderna från helgen, då tänker jag sno dem och lägga upp på min egen blogg... MOAHAHAHA!!! >_<

    Jag hade förjävla kul, det hade Alex också. Saknar dig massor och önskar vi bodde närmare varandra så vi kunde hänga oftare.

    SvaraRadera
  2. hehe lurad blev du!
    ska se om jag lyckas ta mig tid i helgen åt det de bilderna ;)
    MIHIHI!

    de va jätte kul att ha er här!! ja de önskar jag med! men det är faktiskt inte allt för dyrt att åka emellan. så vi borde göra det oftare ialf!!!

    SvaraRadera