söndag 11 september 2011

Länge sen

Idag har jag ställt fram mitt fiiinaa målarstaffli som jag fick i födelsedagspresent å målat med akrylfärg! 
Det var inte lika kul att måla med akryl som jag vill minnas att det var.
Tror jag kommer måla mer med olja eller akvarell i fortsättningen. 
Resultatet visar jag när jag blir klar (om den blir bra).

Två av de första bilder som jag tagit med en digital kamera. :) Min första lilla digital kamera.. den va verkligen inte bra.. Det var en kärring som pratade hela tiden; "Welcome" "Low battery power" "Entering options" "bla blaha blaha"... När man väl stängde av rösten så var hon tillbaka när man startade kameran igen.. hehe xD 
Jag tycker ändå om de allra första bilderna som jag tog med den. :D 
Sen hade jag vridit upp färg och kontraster rätt hårt i ett litet redigerings program som jag hade fått med skrivaren. Gamla tider! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar