fredag 9 september 2011

Baaam! Wall of rabbits!

Gammal teckning som jag ritade den när jag var barnvakt åt mina små ålsklingsflickor, för vad som känns som evigheter sen. Saknar dem sååå! <3

Förlåt för att jag inte lagt upp nått nytt inlägg på ett tag. Men skolan å min nya förskylning äter upp min ork. (å jag som hade börjat träna igen efter min lååånga förskylning jag hade hela sommaren... blööö)

Min dator har nu blivit helt omöjlig att ha å göra med. Och jag har hört det hundra gånger förut; "Det är inte svårt att formatera om en dator!" Men jag är feg antar jag. Litar inte på att jag ska kunna göra det själv. Men jag måste, vill inte be Niklas. JAG SKA SJÄLV! Grejen är den att jag är säker på att om jag rör en maskin så går den sönder. Nu har min ett år gamla mobil börjat krångla lite smått också.. jäjä... en sak i taget.

Tror jag lyckats spara alla mina bilder. *hoppashoppashoppas*

Nu ska jag plugga lite innan jag tar tag i hårbollar, dammtussar, disk å tvätt högar. Som belöning kanske jag å fina Olivia går på stan en sväng. BTW! Vi va på bio igår kväll, såg Rise of the Planet of the Apes (of the of the of the). Den var väl sådär, men ändå rätt mysig. Jag saknar att se tjejfilmer, känns som evigheter sen... Nå bra tips? 

1 kommentar:

  1. HIhi... söta bunnies!! ^^

    Ja visst hade de. Så tragiskt men väldigt fint =)

    SvaraRadera