måndag 26 december 2011

Min Jul

Tänkte visa lite bilder från min jul! Julafton firade vi hemma hos Els.
 Jag, Kristina och Samantha piffade till Els lägenhet på julafton! Bästa var Kristinas pynt i taklampssladden
(syns ej på bild)
 Kalle Ankas Jul! Haha vi höll på att missa det i allt bus!
 Els, Samantha och Fireball

Kristina och Niklas
Fick ett så fint armband, necessär, lipgloss, shower gel och en fet spelare som jag ska ha i köket! 
(Få se om man skrämmer iväg grannarna! Hehe) 
 Juldagen har jag inga bilder ifrån, men vi firade juldagen hos Janne. Så här fint bor han!
Vi fick en fin fototavla och IKEA presentkort av Janne!
 Coolare smålänning får man leta efter! Haha! Detta är lite bilder från idag (Annandag Jul)


Crazy!
 Iaktagna av höns hos grannen där.
 Fina Freja <3 
 Niklas och Linus
 Linus och Samantha
 Puss!
Nu ska jag packa! För imorgon åker jag upp till Norrland och ska vara där till efter nyår! Ska bli mysigt att få träffa familjen! Som jag längtat! Men satan va jag kommer sakna min älsk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar