lördag 24 december 2011

En glad Hanna!!

Detta höll mig uppe långt in på natten! Dammade av min käre wacom board som jag fick för nästan exakt ett år sen. Måste ta och skissa med den oftare!
Haha, men det resulterade i en trött Hanna som rände runt på Maxi bland gnälliga, stressiga människor idag! Ursh! Men jag hann med en sväng på stan idag också!! ÄR VÄRLDENS GLADASTE! La undan en jacka igår som jag verkligen stormtrivdes i! Så idag när jag efter mycket tveksamhet bestämde mig för att köpa den, den var lite för dyr, och möttes i affären av att "Ah! Men nu säljer vi jackorna för 50%"!  Ihihihi! Sicken jäkla tur!
Och något annat som jag tycker fler borde tänka på, uppmuntra de som jobbar i affärerna lite! De blir så mycket gladare och lugnare om man är trevlig och inte bara stressar på dem så jävla mycket! Win-Win-Situation!

Nu har jag fullt upp att få bort ansjovis och potatis lukt av handerna! Nu jävlar är det Jul!! Peppeppepp!!! Fan vilken tur man har som ska få fira den med en bunt knasiga och helt underbara människor! Synd bara att man har så väldigt långt hem till familjen. Men dessa godingar gör saknaden lite lättare, vilket är bra.
Aahaha! Värst va jag babblar på! :D 

GOD JUL!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar