tisdag 3 april 2012

Hemtenta.

Okej... Nu har det varit tyst här ett tag och kommer fortsätta vara rätt tyst tills nästa vecka. Har fått en hemtenta som jag måste ha klar tills imorgon! Sedan drar jag hem till familjen över påsk, längtar så mycket! Farsgubben har ju fyllt jämt så det ska firas stort! Okej.. det är fler än han som ska firas, av någon anledning så är hela halva familjen född i slutet av mars/början av april. Morsan, syrran, å lill Matilda... Så de lär bli mycket tårta!

Jag har inte hunnit vara så kreativ (eller tränat) på sistone då jag försökt plugga en massa inför hemtentan, men bilden ovan är ialf något jag småpysslat med. Få se om jag gör klar den. Har fått lite inspiration till att ändra om blogg designen lite :P *igen*

Önska mig lycka till med hemtentan!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar