fredag 27 januari 2012

Twist Of Cain

min min min min min!!!

Det var ett tag sen sist... :P  hade mycket å stå i förra veckan. DÄRFÖR har jag denna veckan varit så less på att sitta vid datorn så att jag inte pallat göra något med bloggen.
Av någon anledning känns det som denna veckan blivit lite av en nystart!
Känns så jävla bra just nu, trots att jag knappt kan gå idag. Började med MMA i onsdags å det var så otroligt kul! Längtar som fan till nästa träning!
Jag har köpt hem lite nytt till garderoben; träningskläder, denna västen, en stickad tröja och en mössa från Carlings. Jag ska även skaffa nya glasögon, därför har jag lånat hem fem par. Kan verkligen inte bestämma mig! Haha... Det slutar nog med att det blir allihopa! 

Å en sak som jag glatt mig åt i några dagar: imogron får jag träffa fina Olivia! ÅÅÅ VA JAG HAR SAKNAT DIG, DIN GOA TOKA!! <3


1 kommentar:

  1. Åh det var verkligen härligt att träffa dig igen! Synd att det blev så kort bara, nästa gång kan jag ju se till att komma med ett tidigare tåg :)

    SvaraRadera